Blog-arkiv

lørdag den 2. marts 2013

MiniInTheBox

Jeg ledte efter en ny Macbook oplader, og det var her jeg fandt den her side: MiniInTheBox
Nogle som er bekendte med den hjemmeside? Jeg fandt den troværdig, dels på grund af dens kundeanmeldelser (der var en del fra Danmark). Det er en masse varer (tror de kommer fra Kina) som bare er sat helt vildt ned. Det er altså ikke varer som kommer fra Danmark. Jeg faldt over en del ting som jeg nu har bestilt, så krydser jeg fingre for det hele er i orden. Her er hvad jeg bestilte:
Jeg er især helt vildt med coveret! Det kostede kun 22 kr. Det hele samlet blev i alt 321 kr. (inkl. forsendelse og forsikring), så det er jo helt vildt billigt. Krøllejernet kostede 38 kr. så jeg regner det ikke for så meget, men der var en anmeldelse fra en pige fra Danmark som sagde det var godt, hun havde sågar sat et billede ind af hendes krøllede hår :-) Gummidimserne i midten er til ansigtet, de skulle kunne rense porrerne væk. Armbåndende er sådan nogle anti-mygge bånd, som skulle holde myggene væk. Det er godt til mig, da jeg ALTID bliver angrebet af myg om sommeren. Tjek siden ud, jeg skal nok opdatere når jeg har modtaget pakkerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar