Blog-arkiv

lørdag den 2. marts 2013

Lækkert hår

Så er det tid til at blive klippet. Årgh, jeg hader det, og undgår det gerne. Nu er det sådan, at jeg klipper mig selv. Jeg stoppede med at gå til frisør for et par år siden, fordi jeg simpelthen blev så træt af at de ALTID klipper mere af end aftalt, og det bliver aldrig helt som jeg vil have det. Jeg har derfor brugt rigtig meget tid på at se tutorials på Youtube, som handler om hvordan man plejer/klipper/farver hår. Det er faktisk ret nemt! Man skal bare lige turde springe ud i det, og så er det også vigtigt at have en ordentlig frisør saks. Selvom de er dyre, er det en god investering hvis man altså er seriøs med selv at ville klippe sig selv. Så går den ikke med en køkkensaks (tro mig, jeg har prøvet...)!
Jeg har denne saks fra Matas til 220,- kr. som er utrolig god! Den klipper rigtig godt, jeg har simpelthen været så glad for den. Så ja, det kan betale sig!
 
 
Når det kommer til hår, keder jeg mig hurtigt. Der skal gerne ske noget nyt, gerne ofte. En ny farve, en ny frisure. Et eller andet skal der ske! Jeg finder inspiration på nettet efter forskellige hår-stile, der er så mange flotte frisure derude! Jeg har både været rødhåret, lyshåret, stribet, mørkhåret, sorthåret og på et tidspunkt vidst også lilla (det var en ups'er...) Men jeg må sige; min favorit er stort hår - mørkt hår - langt hår! Det er min absolut foretrukne frisure, og det er den jeg selv bærer oftest. Så kan man jo lave alverdens ting med sådan en manke! Jeg har før haft ekstensions, men mit hår er nu så langt at det ikke længere er nødvendigt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar