Blog-arkiv

lørdag den 2. marts 2013

Suppekuren (7 dages kuren)

Min mutti fortalte mig om den her kur hun vil på som varer i 7 dage, og så tænkte jeg, hvorfor ikke. Så om et par uger går vi i gang med det der hedder "Suppekuren". Det er en 7 dages koncentreret kur hvor man har mulighed for at tabe sig en del. Det går ud på, at man i 7 dage ikke spiser andet end suppe, morgen, middag og aften! Det bliver en udfordring, specielt fordi jeg ikke er den store suppespiser... Men det skal prøves! Hvis kuren bliver fuldt korrekt, vil den rense ud i dit system for urenheder, og så forbrænder man flere kalorier end mand indtager. Jeg er super spændt på at komme igang. Det er nu ikke fordi jeg har brug for at tabe mig. Jeg er tilfreds med min krop, men vil man ikke altid gerne forbedre den lidt? Hehe
 
Kuren kan findes her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar