Blog-arkiv

søndag den 17. februar 2013

Gallakjole???

Jeg er mega frustreret. Der er snart galla, og jeg har ikke fundet en kjole endnu. Jeg har ledt og ledt, og ledt lidt mere, men uden rigtig at finde the dress. Jeg er ikke så vild med det de har på smartgirl, ellers har jeg kigger på H&M's hjemmeside samt Nelly.com 
Indtil videre er jeg nået frem til disse to:
Den er fra Nelly og koster 399,- kr. 
Kan findes her
Den er fra H&M og koster 299,- kr.
Kan findes her

Jeg er umiddelbart mest hooked på den sidste, da modellen faktisk har samme hår som jeg. Den er pæn med pandehår til, synes jeg :-) 

Kender i andre hjemmesider som sælger flotte (og ikke alt for dyre) kjoler? <3

Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste pige som enten står i, eller har stået i samme situation. 
Det er selvfølgelig ikke end-of-the-world (det er nærmere first-world-problem), men man har vel lov til at være frustreret.

1 kommentar: