Blog-arkiv

søndag den 17. februar 2013

Blog udfordring: 20 spørgsmål

Det er søndag aften, jeg skal op før fanden får sko på i morgen tidlig, men her sidder jeg så. Min hamster larmer ovre i hjørnet så jeg ikke kan sove. Så var det jeg tænkte, heeeey. Hvad med en lille udfordring? Så jeg googlede, og fandt det her billede en del steder, så nu snupper jeg lige 20 hurtige spørgsmål.










1. Ting som du aldrig forlader dit hjem uden?
Jeg har en lille remse som jeg altid bruger inden jeg smutter hjemmefra: nøgler, tjek. Pung, tjek. Mobil, tjek.
2. Favorit make-up mærke?
Jeg bruger en del forskellige. Men det må enten være Maybelline eller MaxFactor.
3. Favorit blomst?
Rosen
4. Yndlingstøjbutik?
H&M!
5. Favorit parfume?
Det skifter, men lige pt. er det min Playboy parfume. Den dufter himmelsk og er super billig!
6. Høje hæle eller flade sko?
Der må jeg sige flade. Jeg har aldrig været god til højhælede, hvis det endelig skal være, må hælen ikke være alt for høj. Synes dog det er super pænt med stilletter.
7. Får du gode karakterer?
I folkeskolen, ja. På efterskolen, ja. På gymnasiet? NEJ. I'm working on it.
8. Yndlingsfarver?
Pink, sort, rød og hvid.
9. Drikker du energidrikke?
Nej. Jeg drak engang Hustlers, men kun fordi jeg synes de smagte godt. Naturlig energi er det bedste!
10. Drikker du ofte juice?
Jeg elsker appelsinjuice om morgenen!
11. Kan du lide at svømme?
For at være ærlig, nej. Jeg har aldrig været god til det. Jeg hundesvømmer stadig. 
12. Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med?
Hell to the no! 
13. Yndlingscreme?
Jeg har ikke fundet den endnu :-( Jeg leder stadig.
14. Vil du gerne giftes en dag?
Det er ikke noget jeg har tænkt over.
15. Bliver du nemt sur?
Nej, jeg er et positivt menneske. Men hvis jeg først bliver sur, så er der også en god grund til det, og så har jeg altså et temperament uden lige!
16. Kan du godt lide at jagte spøgelser?
Random spørgsmål, tror vi springer videre...
17. Har du nogle forbier?
Ja, jeg har faktisk det der hedder "astrafobi". Fobi for storm og tordenvejr. Det har jeg levet med hele livet, hvis jeg kommer ud i et stormvejr snørrer min hals sig fuldstændig sammen, jeg går helt i panik! 
18. Bider du negle?
Nej, og har faktisk aldrig gjort det! Jeg kan godt lide naturligt lange negle (med måde).
19. Har du nogen sinde haft en nær-død oplevelse?
Nej, heldigvis da.
20. Drikker du kaffe?
Nej, og jeg har ikke tænkt mig at starte! Jeg har hørt det giver gule tænder ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar