Blog-arkiv

søndag den 17. februar 2013

Tømmerdrenge

Error #234 - Girl down with a hangover.
Error #138 - Can't remember sh*t
Error #213 - Hungry, can't eat
Error #114 - Thirsty, water tastes like sh*t

Jeg har de vildeste tømmermænd i dag, så jeg er ikke så up-to-date, beklager. Hvis du deler min elendighed, så får du lige et par tips til at overleve dagen derpå:
- Drik vand!
- Sov!
- Respekter at din krop er smadret; tag den med ro
- Hvis du orker, gå en tur
- Ædeflip er tilladt, men forsøg med sundt mad for at hjælpe kroppen med at genskabe nogle af de næringsstoffer du skyllede ud i går...

Jeg håber alle som har haft ferie har haft det for fedt, det har jeg i hvert fald! 
Nå, men jeg havde en kanon aften i går, gik vidst nok lidt for meget til den, men skulle jo lige slutte ferien af på en ordentlig måde ;-) 
Jeg har tænkt mig at ligge i sengen heeeeeele dagen, så mon ikke der kommer et par posts i løbet af dagen. Stay tuned og hav en fantastisk søndag! 


2 kommentarer:

  1. Åh, stakkels dig :b Heldigvis er det ikke mig denne weekend!

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    Forresten.. Lækker blog - følger :) Kig endelig forbi hos mig engang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ihh, tak! Jeg kigger da lige forbi. Rigtig god søndag <3

      Slet