Blog-arkiv

søndag den 17. februar 2013

Inspiration til sund mad

Hvis du ligesom mig gerne vil komme i bedre form, tabe dig, få en bedre kondi eller noget i den stil, træner du måske for at opnå de mål. Men hvad gør vi så efter træningen? Jeg har haft rigtig dårlige tendenser til at spise usundt efter jeg har trænet - jeg har tænkt at det var "okay", fordi jeg jo altså lige havde trænet. Men nej nej, det kan jeg godt pakke sammen igen. Det er nemlig ligeså meget det vi spiser og drikker, som har betydning for resultatet af vores træning. Det er jeg begyndt at blive meget obs på. Drik vand i stedet for sodavand, spis et æble i stedet for en pose slik (bare lige for at skære det ud i en firkant). 
Jeg har sammensat nogle billeder for inspiration til, hvordan man kan gøre det sjovere og mere indbydende at spise sundt. Det kan godt være kedeligt "bare" at spise et æble eller en banan, men man kan sagtens kombinere de to ting og få en lækker blandning. Se bare hvad andre har gjort: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar