Blog-arkiv

søndag den 24. februar 2013

Hår-tips: Dry shampoo

Det er ikke sundt at vaske sit hår hver dag, men det kan være svært at lade være, hvis ens hår har en tendens til hurtigt at se fedtet ud. Hvis det er tilfældet, kan man bruge det man kalder en tørshampoo, som fås i spray eller pudder form. Den går ind og "optager" olien fra hårrødderne, så håret med det samme ser "tørt" ud. Jeg bruger det altid når jeg springer hårvasken over, eller en søndag hvor jeg ikke lige gider gøre for meget ud af mig selv. Når du først har prøvet den, bliver den hurtigt en uundværlig ting på hylden! Første gang jeg prøvede den tænkte jeg seriøst, hvordan har jeg kunne leve uden den i så mange år?? 
Lige nu bruger jeg den fra Matas. Det er en spray (virker som en hårspray), som der er farve i. Man kan få den i lys og mørk. Den er okay, men den kan være svær at styre. Jeg er lidt på jagt efter en anden på grund af det. Men indtil videre, virker den altså helt fin og så koster den kun 59.95,- 
Hvis du er i tvivl om hvordan man bruger den (det var jeg nemlig!) så har jeg fundet en god tutorial her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar