Blog-arkiv

onsdag den 20. februar 2013

Derfor er jeg Mac bruger

Jeg købte min Mac 13" efter jeg havde holdt min konfirmation. Det er ved at være godt 5 år siden nu, og den har altså virket helt perfekt i al den tid. Jeg gav 12.000,- kr. for den dengang, og den har simpelthen været alle pengene værd. Grunde til den er til reperation lige nu, er fordi jeg er kommet til at smadre min skærm - så det har altså ikke noget med systemet at gøre, det er en selvskade. Den er godt nok blevet en smule langsommere med tiden, men ikke noget jeg ikke kan holde ud. Og så holder batteriet ikke så godt længere. Men ud over det, virker den bare! Jeg har haft rigtig godt nytte af dens funktioner, såsom iMovie, iPhoto og andre. Generelt synes jeg bare Mac er bedre, hurtigere og har bedre design. Hvis man først har haft Mac, går man aldrig tilbage til Windows! Det eneste minus jeg lige kan komme i tanke om, er dog nok at hvis man er en spillefugl (ligesom mig), er det nok ikke en Mac man skal købe, da det er meget begrænset hvilke spil der kan køre på den. Det har jeg været lidt træt af. Det kommer selvfølgelig helt an på ens egne behov, men jeg vil som udgangspunkt altid anbefale Mac, da de simpelthen holder længere. Så kan det godt være de koster en del sjusser, men jeg kan konkludere at min søster har haft tre forskellige computere som alle er gået i stykker, på den tid jeg har haft min ene - så i det lange løb har det altså været dyrere for hende! 

- og så er det her bare SÅ irriterende! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar